Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Moduł 1: Konfiguracja Dynamics 365 Marketing
- Konfiguracja ustawień organizacji i zarządzania
- Konfigurowanie ustawień marketingowych
- Konfigurowanie ustawień wydarzeń
Moduł 2: Zarządzanie segmentami i listami
- Tworzenie segmentów i zarządzanie nimi
- Tworzenie centrów subskrypcji i list oraz zarządzanie nimi
Moduł 3: Zarządzanie formularzami i stronami marketingowymi
- Zarządzanie formularzami
- Zarządzanie stronami marketingowymi
Moduł 4: Zarządzanie potencjalnymi klientami, kontami i kontaktami
- Tworzenie potencjalnych klientów i zarządzanie nimi
- Zarządzanie kontami i kontaktami
Moduł 5: Zarządzanie e-mailami marketingowymi i podróżami klientów
- Tworzenie marketingowych wiadomości e-mail
- Tworzenie podróży klienta
Moduł 6: Zarządzanie zdarzeniami
- Utwórz wydarzenie na miejscu
- Tworzenie wydarzeń webinarowych
- Promowanie wydarzeń i zarządzanie nimi
Moduł 7: Tworzenie ankiet za pomocą Dynamics 365 Customer Voice
- Tworzenie projektu ankiety
- Tworzenie ankiet za pomocą Dynamics 365 Customer Voice
- Wysyłanie ankiet Dynamics 365 Customer Voice
Moduł 8: Analiza wniosków w Dynamics 365 Marketing
- Ocena inicjatyw marketingowych za pomocą analiz
Wymagania
Znajomość platformy Dynamics 365 i zrozumienie podstawowych zasad marketingu. Zalecane jest również doświadczenie w Power Platform, zwłaszcza w aplikacjach opartych na modelach.
28 godzin
Opinie uczestników (1)
Praktyka i wiedza trenera
Clelia
Szkolenie - MB 500: Microsoft Dynamics 365: Finance and Operations Apps Developer (authorized training course)
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję