Plan Szkolenia

Wprowadzenie do Looker Studio

  • Wprowadzenie do Looker Studio i jego możliwości
  • Zrozumienie kluczowych pojęć: metryki, wymiary i źródła danych
  • Wycieczka po interfejsie Looker Studio

Łączenie się ze źródłami danych

  • Eksplorowanie obsługiwanych źródeł danych
  • Łączenie Google Analytics, Google Sheets i innych platform
  • Rozwiązywanie typowych problemów z połączeniem

Tworzenie pierwszego pulpitu nawigacyjnego

  • Dodawanie i konfigurowanie wizualizacji: tabel, wykresów i kart wyników
  • Korzystanie z filtrów, zakresów dat i hierarchii
  • Projektowanie układów i formatowanie pulpitów nawigacyjnych

Łatwe Data Visualization

  • Najlepsze praktyki w zakresie wizualizacji danych
  • Używanie kolorów, etykiet i tekstu dla przejrzystości
  • Łączenie wielu źródeł danych w jednym raporcie

Dostosowywanie i udostępnianie raportów

  • Tworzenie widoków specyficznych dla użytkownika z filtrami i uprawnieniami
  • Eksportowanie, osadzanie i publikowanie pulpitów nawigacyjnych
  • Współpraca z członkami zespołu nad pulpitami nawigacyjnymi

Projekt końcowy: Tworzenie pulpitu nawigacyjnego Business

  • Tworzenie pulpitu nawigacyjnego dla rzeczywistego scenariusza
  • Włączanie zaawansowanych wizualizacji i interaktywności
  • Prezentowanie końcowego pulpitu nawigacyjnego rówieśnikom lub instruktorom

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Podstawowa znajomość arkuszy kalkulacyjnych (np. Microsoft Excel lub Google Sheets)
  • Zrozumienie podstawowych pojęć związanych z danymi (np. metryki, wymiary)

Uczestnicy

  • Analitycy Business
  • Profesjonaliści Marketing
  • Właściciele małych firm
  • Specjaliści rozpoczynający pracę z wizualizacją i raportowaniem danych
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie