Plan Szkolenia

Recenzja

  • Dziedziczenie i interakcje
  • Odniesienia do obiektów a dziedziczenie
  • Wielopostaciowość
  • Metody statyczne i domyślne interfejsu
  • Kolekcje i rodzaje generyczne
  • Ogólne (dziedziczenie, symbole wieloznaczne)
  • Pisanie typów ogólnych

Design Patterns

  • Tworzenie obiektu
  • Metody i pola statyczne
  • nowego Operatora
  • Wzory tworzenia
  • Dziedziczenie a kompozycja / Plusy i minusy
  • Wzór złożony
  • Klasy wewnętrzne

Odbicie

  • Klasa o nazwie Klasa
  • Znajdowanie pól, metod i konstruktorów
  • Accessedycja pól, wywoływanie metod
  • Badanie tablic

Adnotacje

  • Adnotacje w Java API (@Override, @Deprecated)
  • Definiowanie adnotacji

Funkcjonalne Programming

  • Przegląd jonów lambda Express
  • Jony lambda Express i interfejsy funkcjonalne
  • Stosowanie jonów Lambda Express
  • Praca z odwołaniami do metod

Interfejs API strumienia

  • Strumienie i kolekcje
  • Filtrowanie kolekcji
  • Łańcuchy i rurociągi

Interfejs API daty/godziny

  • Starsze interfejsy API
  • Interfejs API daty/godziny (JSR 310)
  • Wydarzenia oparte na dacie i czasie
  • Znaczniki czasu, okresy i czasy trwania
  • Wykonywanie obliczeń
  • Formatowanie
  • Lokalizacja / Strefy czasowe

Podstawy JUnita

  • Przegląd JUnit, rozwój oparty na testach
  • Testy i twierdzenia
  • Praca z wyjątkami
  • Organizowanie testów za pomocą JUnit
  • Pisanie urządzeń - @Przed, @Po
  • Zestawy testów i inne możliwości
  • Przegląd obiektów próbnych

Narzędzia do budowania

  • Przegląd mrówek
  • Maven Przegląd

Wymagania

Znajomość języka Java i OOP. Uczestnicy muszą znać pakiety, przepływy i pętle sterujące, podstawowe konkretne klasy i podstawowe interfejsy.

 7 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie