Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie do Grok AI na potrzeby tworzenia treści
- Przegląd Grok AI i jego możliwości w zakresie treści
- Opowiadanie historii oparte na sztucznej inteligencji i dostosowanie głosu marki
- Kwestie etyczne w treściach generowanych przez sztuczną inteligencję
Generowanie treści Social Media oparte na sztucznej inteligencji
- Generowanie angażujących treści tekstowych, graficznych i wideo
- Napisy, hashtagi i adaptacja trendów wspomagane przez sztuczną inteligencję
- Zwiększanie personalizacji treści dzięki sztucznej inteligencji
Optymalizacja zaangażowania odbiorców dzięki sztucznej inteligencji
- Odpowiedzi i moderowanie komentarzy oparte na sztucznej inteligencji
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji do analizy nastrojów i spostrzeżeń odbiorców
- Tworzenie interaktywnych kampanii w mediach społecznościowych opartych na sztucznej inteligencji
Automatyzacja przepływów pracy Social Media
- Planowanie i automatyzacja postów z pomocą sztucznej inteligencji
- Analizowanie wskaźników wydajności i spostrzeżeń opartych na sztucznej inteligencji
- Integracja narzędzi AI z platformami do zarządzania mediami społecznościowymi
Ulepszanie Social Media reklam za pomocą sztucznej inteligencji
- Copywriting i generowanie kreacji reklam wspomagane przez AI
- Targetowanie i optymalizacja reklam z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
- Testy A/B i udoskonalanie wydajności reklam za pomocą sztucznej inteligencji
Trendy i przyszłość sztucznej inteligencji w tworzeniu treści
- Pojawiające się trendy AI w marketingu w mediach społecznościowych
- Rozszerzanie możliwości sztucznej inteligencji w zakresie spersonalizowanych treści
- Przyszłościowe strategie AI dla rozwoju marki
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Doświadczenie w marketingu w mediach społecznościowych lub tworzeniu treści
- Podstawowa znajomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji
Uczestnicy
- Marketerzy wykorzystujący AI do generowania treści
- Menedżerowie mediów społecznościowych optymalizujący strategie zaangażowania
- Twórcy treści zwiększający wydajność dzięki AI
14 godzin