Plan Szkolenia

Wprowadzenie

  • Grafowe bazy danych i biblioteki

Zrozumienie danych grafowych

  • Graf jako struktura danych
  • Używanie wierzchołków (kropek) i krawędzi (linii) do modelowania rzeczywistych scenariuszy

Używanie grafów Database do modelowania, przechowywania i przetwarzania danych grafowych

  • Lokalne algorytmy/trawersje grafów
  • neo4j, OrientDB i Titan

Ćwiczenie: Modelowanie danych graficznych za pomocą neo4j

  • Modelowanie danych za pomocą tablicy

Beyond Graph Database: Graph Computing

  • Zrozumienie wykresu właściwości
  • Modelowanie grafowe różnych scenariuszy (graf oprogramowania, graf dyskusji, graf pojęć)

Rozwiązywanie rzeczywistych problemów za pomocą przejść

  • Algorytmiczny/ukierunkowany spacer po grafie
  • Określanie zależności kołowych

Studium przypadku: Ranking uczestników dyskusji

  • Ranking według liczby i głębokości dyskusji
  • Uwaga na temat sentymentu i analizy pojęć

Graph Computing: Lokalne zestawy narzędzi do tworzenia grafów w pamięci

  • Analiza i wizualizacja grafów
  • JUNG, NetworkX i iGraph

Ćwiczenie: Modelowanie danych graficznych za pomocą NetworkX

  • Używanie NetworkX do modelowania złożonego systemu

Graph Computing: Przetwarzanie wsadowe ram grafowych

  • Wykorzystanie Hadoop do przechowywania (HDFS) i przetwarzania (MapReduce)
  • Przegląd algorytmów iteracyjnych
  • Hama, Giraph i GraphLab

Graph Computing: Obliczenia graficzno-równoległe

  • Ujednolicenie ETL, analizy eksploracyjnej i iteracyjnych obliczeń grafowych w ramach jednego systemu
  • GraphX

Konfiguracja i instalacja

  • Hadoop i Spark

Operatory GraphX

  • Właściwość, struktura, łączenie, agregacja sąsiedztwa, buforowanie i usuwanie buforowania

Iterowanie za pomocą interfejsu API Pregel

  • Przekazywanie argumentów do wysyłania, odbierania i obliczania

Tworzenie grafu

  • Używanie wierzchołków i krawędzi w RDD lub na dysku

Projektowanie Scalable Algorytmy

  • Optymalizacja GraphX

Dodatkowe algorytmy Access

  • PageRank, połączone komponenty, liczenie trójkątów

Ćwiczenie: Page Rank i najlepsi użytkownicy

  • Tworzenie i przetwarzanie danych grafu przy użyciu plików tekstowych jako danych wejściowych

Wdrażanie do produkcji

Uwagi końcowe

Wymagania

  • Zrozumienie Java programowania i frameworków
  • Ogólne zrozumienie Python jest pomocne, ale nie jest wymagane
  • Ogólne zrozumienie koncepcji baz danych

Uczestnicy

  • Programiści
 28 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (3)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie