Plan Szkolenia

Wprowadzenie

Przegląd funkcji i architektury Gosu Programming

  • Zgodność z istniejącymi bibliotekami Java
  • Wsparcie dla natywnych usług sieciowych i XSD/XML
  • Funkcje i narzędzia językowe
  • Struktura systemu i otwarte API

Pierwsze kroki z Gosu Programming

  • Pobieranie Gosu Lab
  • Wtyczka Gosu do IntelliJ
  • Gosu dla Maven i Gradle
  • Proste przykłady z wiersza poleceń

Programming z Gosu

  • Zmienne i deklaracje typów
  • Operatory i wyrażenia
  • Instrukcje
  • Przedziały
  • Obsługa wyjątków
  • Pętle
  • Właściwości
  • Bezpieczeństwo null
  • Klasy
  • Wyliczenia
  • Interfejsy
  • Kompozycja
  • Adnotacje
  • Ulepszenia
  • Gosu Bloki
  • Gosu Generyki
  • Kolekcje
  • Gosu pliki programu
  • Instrukcje Classpath
  • Program rozszerza
  • Shebang

Praca z ciągami Gosu, szablonami i kolekcjami

  • Wyrażenia ciągów znaków (cudzysłowy, konkatenacja, inline, itp.)
  • Gosu pliki szablonów (.gst)
  • Składnia list i map
  • Ulepszenia klas kolekcji

Odkrywanie zaawansowanych tematów Gosu

  • Gosu i XML
  • Gosu i Java
  • System typów
  • Uruchamianie lokalnych poleceń powłoki
  • Sumy kontrolne
  • Współbieżność
  • Pliki właściwości

Rozwiązywanie problemów

Podsumowanie i wnioski

Wymagania

  • Doświadczenie z językami programowania obiektowego, takimi jak Java, C++ lub Python.

Uczestnicy

  • Programiści
 7 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie