Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Przegląd integracji
- Zrozumienie architektury integracji Read AI
- Rodzaje integracji: jednokierunkowe vs. dwukierunkowe
- Przegląd obsługiwanych platform: Slack, Notion, Salesforce, HubSpot, Zapier
- Łączenie Read AI z kanałami i użytkownikami Slack
- Konfiguracja automatycznego dostarczania podsumowań do odpowiednich zespołów
- Sporządzanie niestandardowych powiadomień, wątków oraz tworzenie linków do spotkań
- Łączenie Read AI z kontami Salesforce lub HubSpot
- Rejestrowanie spotkań i punktów działania w kanałach CRM
- Śledzenie dyskusji z klientami i szans sprzedażowych z kontekstem
- Synchronizowanie podsumowań spotkań z stronami i bazami danych Notion
- Używanie szablonów i strukturowanych formatów dla spójności
- Organizowanie notatek według projektu, klienta lub zespołu
- Używanie Zapier lub Make do tworzenia automatycznych wywołań
- Budowanie przepływów dla tworzenia i przydzielania zadań po spotkaniach
- Zapewnienie prywatności i uprawnień na różnych platformach
- Najlepsze praktyki dotyczące zarządzania tokenami API i bezpieczeństwem
- Diagnostyka typowych błędów i nieprawidłowych konfiguracji
- Rozważania dotyczące Scalability dla dużych zespołów i przedsiębiorstw
Wymagania
- Zrozumienie podstawowej funkcjonalności Read AI
- Doświadczenie w korzystaniu z platform produktywności takich jak Slack, Notion lub Google Workspace
- Podstawowa znajomość systemów CRM lub narzędzi do zarządzania zadaniami
Grupa docelowa
- Menadżerowie operacji
- Zespoły sprzedaży i sukcesu klienta
- Zarządzający zespołami z zaawansowaną wiedzą techniczną
- Pracownicy wsparcia technicznego lub administratorzy narzędzi wewnętrznych
7 godzin