Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Moduł 1. Zasady orientacji obiektu
- Tworzenie modeli
- Klasy i obiekty
- Hermetyzacja, specjalizacja i polimorfizm
Moduł 2. Projektowanie aplikacji za pomocą UML
- Co to jest UML
- UML Schematy
- Use Case Schematy
- Diagramy klas
- Diagramy interakcji
Moduł 3. Pierwsze kroki z C#
- C# i .Net
- Język C#.
- Visual StudioIDE
Moduł 4. C# Podstawy języka
- Typy danych
- Zmienne
- Stałe
- Smyczki
- Sprawozdania
- Expressjony
Moduł 5. Rozgałęzienia
- Instrukcje rozgałęziające warunkowe
- Bezwarunkowe instrukcje rozgałęziające
- Pętle
Moduł 6. Operatorzy
- Zadanie
- Mathematical operatorzy
- Zwiększanie i zmniejszanie
- Relacyjny
Moduł 7. Klasy i obiekty
- Definiowanie klas
- Konstruktorzy
- Członkowie statyczni i instancyjni
- Niszczenie obiektów
Moduł 8. Metody wewnętrzne
- Metody przeciążania
- Hermetyzacja danych za pomocą właściwości
- Zwracanie wielu wartości
Moduł 9. Debugowanie
- Ustawianie punktu przerwania
- Stos wywołań
Moduł 10. Dziedziczenie i polimorfizm
- Specjalizacja i generalizacja
- Dziedzictwo
- Wielopostaciowość
- Klasy abstrakcyjne i zamknięte
- Klasa główna: obiekt
- Rodzaje boksowania i unboxingu
Moduł 11. Przeciążenie operatora
- Korzystanie ze słowa kluczowego operatora
- Tworzenie użytecznych operatorów
- Pary logiczne
- Operatory konwersji
Moduł 12. Konstrukcje
- Definiowanie struktury
Moduł 13. Interfejsy
- Implementacja i interfejs
- Implementacja więcej niż jednego interfejsu
- Przesyłanie do interfejsu
- Rozszerzanie i interfejs
Moduł 14. Tablice
- Deklarowanie tablic
- Tablice wielowymiarowe
- System.Array
- Indeksatory
Moduł 15. Interfejsy i typy kolekcji
- Interfejsy kolekcji
- Listy tablicowe
- Kolejki i stosy
Moduł 16. Struny
- Tworzenie ciągów
- Manipulowanie ciągami
- Klasa StringBuilder
Moduł 17. Wyjątki rzucania i łapania
- Instrukcja rzutu
- Instrukcja try and catch
- Jak działa stos wywołań
- Metody i właściwości klasy wyjątków
Moduł 18. Delegaci i wydarzenia
- Delegaci
- Wydarzenia
Moduł 19. Genetyki
- Generics: Primer
- Parametryzacja według typu danych
- Klasa System.Collections.Generics
Wymagania
Przed przystąpieniem do tego kursu studenci muszą posiadać kompetencje w następujących obszarach:
- Znajomość i komfort z podstawowymi funkcjami systemu operacyjnego, takimi jak manipulowanie plikami.
- Zrozumienie podstaw programowania strukturalnego, w tym pojęć takich jak kontrola przepływu, zmienne i parametry oraz wywołania funkcji.
- Co najmniej 3-miesięczne doświadczenie w tworzeniu aplikacji w środowisku graficznym lub niegraficznym lub równoważna wiedza.
Doświadczenie w programowaniu obiektowym i koncepcjach nie jest wymagane.
35 godzin