Prowadzone przez instruktorów kursy szkoleniowe CRM (Customer Relationship Management) na żywo w trybie online lub w siedzibie klienta prezentują poprzez interaktywną dyskusję i praktyczne ćwiczenia podstawy i zastosowania zarządzania relacjami z klientami.
Szkolenie CRM jest dostępne jako "szkolenie na żywo online" lub "szkolenie na żywo na miejscu". Szkolenie na żywo online (inaczej "zdalne szkolenie na żywo") odbywa się za pośrednictwem interaktywnego, zdalnego pulpitu. Szkolenie na miejscu może być prowadzone lokalnie w siedzibie klienta w małopolskie lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w małopolskie.
NobleProg - lokalny dostawca szkoleń
Tarnów
Hotel Tarnovia, Kościuszki 10, Tarnów, Polska, 33-100
Sala szkoleniowa NobleProg jest usytuowana w hotelu Tarnovia przy ulicy Kościuszki 10 w Tarnowie. Dzielnica Strusina w której zlokalizowany jest hotel Tarnovia jest największą pod względem ludności dzielnicą Tarnowa. Dworzec PKP od sali szkoleniowej dzieli 500 metrów, jest to ok. 6 minut spaceru, z dworca autbousowego PKS odległość wynosi ok 350 metrów, spacerem przez ulicę Krakowską zajmie to ok. 4 minut.
Kraków
Archeion, Św. Filipa 23/6, Kraków, Polska, 30-636
Sale szkoleniowe znajdują się przy ul. Św. Filipa 23/6 w Krakowie, zaledwie 3 minuty od dworca PKP, w sąsiedztwie targowiska Stary Kleparz. Dodatkowo, istnieje możliwość dotarcia do nich dowolną linią komunikacji miejskiej kursującą w okolicach ulic Basztowa, Lubicz, Pawia, Plac Matejki oraz Długa, co sprawia, że są łatwo dostępne dla uczestników podróżujących z różnych części miasta.
Zakopane
Dafne, Jagiellońska 30, Zakopane, Polska, 34-500
Sala szkoleniowa jest zlokalizowana zaledwie 350 metrów od dworców PKP i PKS oraz 700 metrów od Krupówek, głównej ulicy handlowej w Zakopanem. Na terenie obiektu znajduje się ogrodzony parking, co zapewnia wygodę dla uczestników szkoleń podróżujących własnym samochodem oraz ułatwia dostęp do obiektu.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w małopolskie (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych specjalistów ds. finansów i finansów, którzy chcą wzmocnić swoją wiedzę, poprawić generowanie raportów i zmaksymalizować wykorzystanie Dynamics 365 do operacji finansowych.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
Nawigować i dostosowywać interfejs Dynamics 365 Finance and Operations.
Efektywnie generować i analizować raporty finansowe.
Zarządzać funkcjami skarbowymi, w tym przepływami pieniężnymi i uzgodnieniami bankowymi.
Usprawniać finansowe przepływy pracy w celu zwiększenia wydajności operacyjnej.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w małopolskie (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych uczestników, którzy chcą usprawnić swoje operacje obsługi klienta za pomocą Dynamics 365 Customer Service.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumieć podstawowe cechy i funkcjonalności Dynamics 365 Customer Service.
Konfigurować i konfigurować środowisko D365 Customer Service.
Efektywnie zarządzać interakcjami i sprawami klientów.
Wykorzystywać analitykę do poprawy świadczenia usług.
Integracja Dynamics 365 Customer Service z innymi aplikacjami Microsoft.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w małopolskie (na miejscu lub zdalnie) jest skierowane do średnio zaawansowanych i zaawansowanych uczestników, którzy chcą zoptymalizować operacje obsługi klienta za pomocą sztucznej inteligencji i automatyzacji, jednocześnie wyposażając swoje zespoły w najnowsze narzędzia i strategie.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumieć najnowsze trendy w obsłudze klienta i sukcesie klienta.
Wykorzystać sztuczną inteligencję i automatyzację w celu zwiększenia zadowolenia klientów i zmniejszenia obciążenia pracą.
Zoptymalizować przepływy pracy sprzedaży i zaangażowanie klientów za pomocą zaawansowanej automatyzacji.
Zdalnie szkolić zespoły w zakresie nowoczesnych narzędzi i strategii obsługi klienta i sprzedaży.
Twórz skalowalne rozwiązania poprawiające doświadczenia klientów i zwiększające przychody.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w małopolskie (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych uczestników, którzy chcą uzyskać kompleksową wiedzę na temat Dynamics 365 Sales i skutecznie korzystać z platformy w celu usprawnienia swoich działań sprzedażowych.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumieć podstawowe cechy i funkcjonalności Dynamics 365 Sales.
Konfigurować i konfigurować środowisko D365 Sales.
Zarządzać relacjami z klientami i procesami sprzedaży za pomocą D365 Sales.
Wykorzystywać dane i analizy do podejmowania decyzji dotyczących sprzedaży.
Integracja Dynamics 365 Sales z innymi Microsoft aplikacjami.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w małopolskie (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla średnio zaawansowanych analityków marketingowych i specjalistów, którzy chcą odświeżyć i poprawić swoje umiejętności Pardot, koncentrując się na zaawansowanym raportowaniu, pulpitach nawigacyjnych i strategiach zaangażowania.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zoptymalizować Pardot pod kątem zaawansowanego e-mail marketingu i taktyk zaangażowania.
Opanować tworzenie i analizę raportów i pulpitów nawigacyjnych.
Ulepszyć strategie przydzielania potencjalnych klientów i programy zaangażowania.
Wykorzystać dynamiczną zawartość Pardot i niestandardowe przekierowania dla lepszej wydajności kampanii.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w małopolskie (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych uczestników, którzy chcą wykorzystać moduł MS Dynamics 365 Sales Insights do inteligentniejszych strategii sprzedaży i lepszego zaangażowania klientów.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Poznaj funkcje i zalety modułu Sales Insights.
Wykorzystanie analityki opartej na sztucznej inteligencji w celu zwiększenia wydajności sprzedaży.
Dostosuj i skonfiguruj moduł do konkretnych potrzeb biznesowych.
Wykorzystaj wgląd w ocenę potencjalnych klientów, kondycję relacji i zarządzanie potokiem sprzedaży.
Integracja Sales Insights z innymi modułami Dynamics 365 i narzędziami innych firm.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w małopolskie (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących menedżerów, którzy chcą używać Monday.com do zarządzania i automatyzacji baz danych i przepływów pracy dla wielu działów.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
Zautomatyzować bazy danych i przepływy pracy dla wielu działów (sprzedaż, marketing, HR itp.).
Zintegrować WhatsApp za pomocą zewnętrznego interfejsu API w celu utrzymania komunikacji z klientami lub zespołami wewnętrznymi.
Zarządzać statusami i przepływami pracy dla dowolnego obszaru i optymalizować operacje za pomocą automatyzacji.
Pełne wykorzystanie modułów Monday WorkManagement, CRM i WorkForms dla maksymalnej wydajności.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w małopolskie (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących specjalistów ds. sprzedaży i administratorów, którzy chcą efektywnie korzystać z Salesforce Sales Cloud i zarządzać jego funkcjami administracyjnymi.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Efektywnie nawigować i wykorzystywać Salesforce Sales Cloud.
Zarządzać potencjalnymi klientami, kontami, kontaktami, szansami i sprawami.
Generować raporty i pulpity nawigacyjne w celu uzyskania wglądu w sprzedaż.
Wdrażać reguły automatyzacji i przepływu pracy w Salesforce.
Dostosuj ustawienia zabezpieczeń i zarządzaj dostępem użytkowników.
Integracja Salesforce z Power BI, Tableau i innymi narzędziami do analizy danych w czasie rzeczywistym.
This instructor-led, live training in małopolskie (online or onsite) is aimed at intermediate-level business analysts who wish to lead initiatives for continuous business process improvement and system enhancements within their organizations.
By the end of this training, participants will be able to:
Gain a comprehensive understanding of Dynamics 365.
Set up, configure, and manage various components of Dynamics 365.
Analyze existing business processes and make recommendations for optimization using Dynamics 365 functionalities.
Manage migrations and updates within Dynamics 365.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w małopolskie (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla średnio zaawansowanych uczestników, którzy chcą zrozumieć konfigurację, zarządzanie i dostosowywanie modułów Odoo w celu wspierania operacji biznesowych.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
Konfigurować i dostosowywać moduły Project i Planning w celu usprawnienia zarządzania zadaniami i zasobami.
Konfigurować i zarządzać modułami Sales i Accounting, w tym Analytics Accounting Plan, w celu usprawnienia śledzenia i raportowania finansowego.
Administrowanie modułami Employee i Contact w celu usprawnienia procesów HR i CRM.
Wykorzystanie modułu ustawień do wdrożenia dostosowań i integracji w całym systemie.
Optymalizacja funkcjonalności Odoo w celu dostosowania do potrzeb organizacji.
This instructor-led, live training in małopolskie (online or onsite) is aimed at beginner-level project managers who wish to use OpenText Exstream v16 to design, implement, and manage personalized customer communications effectively.
By the end of this training, participants will be able to:
Understand the architecture and components of OpenText Exstream v16.
Learn to administer, operate, and deploy Exstream applications effectively.
Design and create personalized customer communications with Exstream Design Manager.
Navigate the OpenText Support Portal for resources, software, and ticket management.
This instructor-led, live training in małopolskie (online or onsite) is aimed at intermediate-level developers who wish to learn how to design, develop, and deploy responsive and dynamic email templates tailored for various Salesforce marketing campaigns.
By the end of this training, participants will be able to:
Use HTML5 and CSS3 to design and develop responsive, accessible, and interactive email templates that are optimized for performance across various devices and email clients within the Salesforce ecosystem.
Leverage Salesforce data to create personalized email experiences.
Test, deploy, and analyze email campaigns within Salesforce, including the use of analytics to inform decisions and optimize future campaigns for better performance and higher engagement.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w małopolskie (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla analityków biznesowych, którzy chcą korzystać z usług HubSpot do zarządzania cyklem życia produktu.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumieć etapy cyklu życia produktu.
Wykorzystać HubSpot do optymalizacji i zarządzania cyklem życia produktu.
Wiedzieć, kiedy stosować cykl życia produktu w firmach.
This instructor-led, live training in małopolskie (online or onsite) is aimed at beginner-level to intermediate-level IT professionals who wish to learn how to use Microsoft Dynamics 365 Customer Insights to create and manage marketing campaigns, optimize customer experiences, and deliver marketing insights. It is aligned to the MB-220 Exam, which is the certification exam for Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (Journeys) Functional Consultant.
By the end of this training, participants will be able to:
Understand the core concepts and benefits of Microsoft Dynamics 365 Customer Insights.
Unify, enrich, and analyze customer data using Customer Insights.
Create and manage segments, lists, forms, pages, leads, contacts, accounts, email messages, customer journeys, events, webinars, and surveys.
Integrate Customer Insights with other applications and services.
Monitor and optimize marketing performance and customer satisfaction.
This instructor-led, live training in małopolskie (online or onsite) is aimed at intermediate-level accountants who wish to optimize their accounting processes using the features of the Odoo accounting module.
By the end of this training, participants will be able to:
Learn the accounts payable and receivable management features, including automation, customization, and optimization within Odoo.
Utilize Odoo's advanced reporting tools to create custom financial reports, dashboards, and analyses that support strategic decision-making.
Configure and manage multiple tax rates, jurisdictions, and budgetary controls effectively within Odoo.
Develop best practices for managing sensitive financial data, setting up user permissions, and adhering to audit requirements.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla konsultantów, którzy chcą nauczyć się umiejętności zarządzania aplikacjami Peoplesoft na poziomie średniozaawansowanym.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Poznanie koncepcji i architektury Peoplesoft.
Konfiguracja i zarządzanie domenami serwerów.
Śledzenie, rozwiązywanie problemów i dostrajanie wydajności systemu Peoplesoft.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla średnio zaawansowanych specjalistów ds. marketingu, którzy chcą zdobyć umiejętności i wiedzę wymagane do skutecznego wykorzystania Salesforce Marketing Cloud do kompleksowego marketingu cyfrowego i zaangażowania klientów.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumienie cech, funkcjonalności i architektury Salesforce Marketing Cloud.
Dowiedz się, jak tworzyć, zarządzać i optymalizować kampanie e-mailowe, społecznościowe, mobilne i reklamowe za pomocą Marketing Cloud.
Zarządzanie danymi w Marketing Cloud, tworzenie segmentowanych odbiorców i wykorzystywanie danych do ukierunkowanych działań marketingowych.
Cele kursu
Ten Customer Relationship Management (CRM) kurs jest przeznaczony dla osób zajmujących się sprzedażą lub rozwojem biznesu w celu poprawy istniejących umiejętności obsługi klienta i opracowania nowych technik w celu zwiększenia doświadczenia klientów.
Cele kursu:
Po ukończeniu tego kursu będziesz w stanie
Wzmocnienie istniejących umiejętności obsługi klienta i opracowanie nowych technik w celu poprawy doświadczenia klientów.
Zrozumienie własnego wpływu na klientów i określenie sposobów jego poprawy
Zrozumienie i zastosowanie cech charakterystycznych dla "organizacji dającej się lubić".
Wykorzystanie ‘zestawu narzędzi’, który umożliwi budowanie relacji z klientami
Zmierzyć znaczenie CRM dla sukcesu biznesowego
Zidentyfikować, w jaki sposób skuteczny CRM poprawi wyniki biznesowe
Efekty uczenia się
Po ukończeniu tego kursu będziesz
Posiadać plan działania do wdrożenia po powrocie do pracy, umożliwiający natychmiastowe zastosowanie zdobytej wiedzy i poprawę wyników w zarządzaniu relacjami z klientami.
ocenić własny wpływ na klientów i zidentyfikować sposoby jego poprawy
Posiadać “zestaw narzędzi”, który ułatwi budowanie skutecznych relacji z klientami, w których klient postrzega cię jako strategicznego partnera.
będzie w stanie określić, w jaki sposób skuteczny CRM poprawi wyniki biznesowe
Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla analityków biznesowych, którzy chcą zoptymalizować procesy marketingowe i sprzedażowe za pomocą Microsoft Dynamics 365.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Używaj różnych modułów w Microsoft Dynamics 365 do zarządzania przepływami procesów.
Integracja platformy Power Platform z Microsoft Dynamics 365.
Strukturyzuj różne popularne modele danych, takie jak rekordy, wykresy segmentów i inne.
Automatyzuj procesy dzięki integracji z Microsoft Flow.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w małopolskie (na miejscu lub zdalnie) skierowane jest do marketerów, którzy chcą stworzyć i zoptymalizować proces sprzedaży i marketingu za pomocą HubSpot CRM.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli
Korzystać z narzędzi spotkań HubSpot do planowania spotkań.
Optymalizować operacje biznesowe za pomocą HubSpot CRM.
Tworzyć w pełni funkcjonalne pulpity nawigacyjne i raporty do analizy danych.
Zautomatyzować przepływ pracy sprzedaży i marketingu.
Informacje o tym kursie
Aplikacje Dynamics 365 Finance and Operations obejmują między innymi Dynamics 365 Finance, Dynamics 365 Supply Chain Management i Dynamics 365 Supply Chain Management, Manufacturing. Dynamics 365 Finance pomaga Automatyzować i modernizować globalne operacje finansowe. Monitorować wydajność w czasie rzeczywistym, przewidywać przyszłe wyniki i podejmować decyzje oparte na danych w celu stymulowania rozwoju firmy. Podejmować strategiczne decyzje finansowe dzięki sztucznej inteligencji (AI), ujednolicić i zautomatyzować procesy finansowe, zmniejszyć koszty operacyjne oraz zmniejszyć globalną złożoność finansową i ryzyko. Dynamics 365 Supply Chain Management pomaga: Przekształcić produkcję i operacje łańcucha dostaw. Wykorzystywać predykcyjne analizy i inteligencję ze sztucznej inteligencji i Internetu rzeczy (IoT) w planowaniu, produkcji, zapasach, magazynie i zarządzaniu transportem. Maksymalizacja wydajności operacyjnej, jakości produktów i rentowności. Wprowadzaj innowacje dzięki inteligentnym operacjom produkcyjnym, modernizuj zarządzanie magazynem, optymalizuj wydajność produkcji, maksymalizuj żywotność zasobów oraz automatyzuj i usprawniaj łańcuch dostaw. Uwaga: Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z https://docs.microsoft.com/learn/paths/get-started-finance-operations/ W tym module skupimy się na podstawowych funkcjach i funkcjonalności aplikacji Dynamics 365 Dynamics 365 Finance, które są najczęściej używane przez użytkowników końcowych i konsultantów.
Profil odbiorców
Konsultant funkcjonalny Dynamics 365 for Finance and Operations jest odpowiedzialny za odkrywanie, przechwytywanie wymagań, angażowanie ekspertów merytorycznych i interesariuszy, tłumaczenie wymagań oraz konfigurowanie rozwiązania i aplikacji. Konsultant funkcjonalny wdraża rozwiązanie przy użyciu gotowych funkcji, bezkodowej rozszerzalności, integracji aplikacji i usług.
Po ukończeniu kursu
Po ukończeniu tego kursu studenci będą w stanie
Jak nawigować i efektywnie korzystać z wyszukiwania, filtrowania i zapytań
Jak korzystać z operacyjnych obszarów roboczych
Praca z zarządzaniem dokumentami biznesowymi
Praca z szablonami rekordów
Integracja Power BI z aplikacjami Dynamics 365 Finance and Operations
Jak spersonalizować obszary robocze
Określ, kiedy używać Power Platform w aplikacji Dynamics 365 Finance and Operations.
Jak zastosować role zabezpieczeń do użytkowników
Uruchamianie i analizowanie raportów bezpieczeństwa
Tworzenie i używanie przepływu pracy do zatwierdzania
Praca z hierarchią organizacji i jej celami.
Jak korzystać z funkcji personalizacji
Korzystanie z obszaru roboczego zarządzania danymi
Tworzenie i używanie szablonów podmiotów
Kopiowanie danych konfiguracyjnych między podmiotami prawnymi
Importowanie i eksportowanie danych oraz zarządzanie danymi za pomocą Office Integration
Korzystanie z narzędzia Regression Suite Automation Tool (RSAT)
Tworzenie testów akceptacji użytkownika (UAT) i planów testów
Tworzenie i praca z Business Process Modeler (BPM)
Informacje o tym kursie
Ten kurs ma na celu zbudowanie podstaw wiedzy o aplikacji Dynamics 365 Supply Chain Management. Kurs ten obejmie najważniejsze funkcje i funkcjonalności potrzebne konsultantowi funkcjonalnemu Dynamics 365 Supply Chain Management, w tym: Informacje o produkcie oraz sposób konfigurowania, tworzenia i zarządzania produktem i zapasami. Konfiguracja i przetwarzanie zarządzania łańcuchem dostaw. Funkcje zarządzania transportem i funkcje zarządzania magazynem. Funkcje zarządzania jakością i kontroli jakości. Konfiguracja i przetwarzanie planowania głównego. Kurs obejmuje wykłady i kilka ćwiczeń praktycznych. Ćwiczenia zostaną przedstawione w formie studium przypadku przedstawionego konsultantowi funkcjonalnemu Dynamics 365 Supply Chain Management. Każde ćwiczenie będzie oparte na scenariuszu biznesowym, po którym nastąpi pytanie lub dyskusja, a następnie wskazówki krok po kroku dotyczące wykonywania kroków związanych z systemem.
Profil odbiorców
Ten kurs jest przeznaczony dla konsultantów funkcjonalnych Dynamics 365 Supply Chain Management. Konsultant funkcjonalny Dynamics 365 Supply Chain Management jest kluczowym zasobem, który projektuje i konfiguruje aplikacje w celu spełnienia wymagań klienta. Konsultant funkcjonalny analizuje wymagania biznesowe i przekłada je na w pełni zrealizowane procesy biznesowe i rozwiązania, które wdrażają praktyki zalecane w branży. Konsultant funkcjonalny specjalizuje się w jednym lub kilku z następujących zestawów funkcji Dynamics: finanse, produkcja lub zarządzanie łańcuchem dostaw. Współpracują z architektami, programistami, administratorami i innymi interesariuszami, aby dostarczać rozwiązania, które spełniają lub przekraczają potrzeby ich klientów.
Po ukończeniu tego kursu studenci będą w stanie
Skonfiguruj najważniejsze funkcje Dynamics 365 Dynamics 365 Supply Chain Management.
Przetwarzanie większości transakcji Dynamics 365 Supply Chain Management.
Wyjaśnij innym, jak działają funkcje i funkcjonalności Dynamics 365 Supply Chain Management.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo w małopolskie (na miejscu lub zdalnie) uczestnicy dowiedzą się, jak korzystać z Odoo i rozpocząć rozwój w Odoo dla swoich organizacji.Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora jest przeznaczone dla administratorów systemów, którzy chcą zainstalować, skonfigurować i zarządzać systemem Odoo.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla użytkowników końcowych, którzy chcą wykorzystać Odoo do usprawnienia swoich operacji biznesowych.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumienie, jak wdrożyć system Odoo CRM we własnej organizacji.
Planowanie, analizowanie i mapowanie funkcji i procesów biznesowych do funkcji Odoo.
Integracja Odoo z innymi narzędziami i aplikacjami innych firm.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo w małopolskie (online lub na miejscu) uczestnicy poznają architekturę, projekt i funkcje operacyjne, które składają się na Salesforce CPQ, przechodząc przez konfigurację, konfigurację i konserwację przykładowej instalacji Salesforce CPQ.
Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla twórców stron internetowych, którzy chcą tworzyć aplikacje w czasie rzeczywistym przy użyciu Salesforce Development.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
Zbudować aplikację czasu rzeczywistego przy użyciu języka programowania Apex.
Tworzyć klasy testowe za pomocą Apex w celu zwiększenia pokrycia kodu w Salesforce.
Tworzyć i korzystać z usług internetowych REST i SOAP za pomocą Apex.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w małopolskie (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla pracowników marketingu, pracowników sprzedaży i przedstawicieli obsługi klienta, którzy chcą korzystać z konfiguracji, zarządzania i monitorowania Salesforce i jego możliwości, aby lepiej służyć swoim klientom.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
Skonfigurować swoje konto Salesforce, aby zarządzać profilem, śledzić działania, dostosowywać widoki i układ oraz personalizować ustawienia.
Korzystać z funkcji i narzędzi Salesforce, aby przyciągać, pozyskiwać i obsługiwać istniejących i potencjalnych klientów.
Tworzyć raporty i pulpity nawigacyjne w celu generowania przydatnych analiz i spostrzeżeń dla firmy.
Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla administratorów, którzy chcą używać Salesforce Lightning do tworzenia aplikacji internetowych.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Buduj responsywne aplikacje za pomocą Salesforce Lightning.
Twórz aplikacje z niewielką ilością kodu lub bez niego.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w małopolskie (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla osób, które chcą korzystać z Veeva aplikacji Commercial Cloud Engagement w celu zapewnienia spersonalizowanej obsługi klienta w wielu kanałach.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
Personalizować interakcje z klientami przy użyciu Veeva CRM.
Planować i realizować wydarzenia korporacyjne przy użyciu Veeva Digital Events.
Wyrównywać terytoria sprzedaży za pomocą Veeva Align.
Veeva Vault to oparta na chmurze platforma do zarządzania treścią i pakiet aplikacji przeznaczonych dla firm z branży nauk przyrodniczych;
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w małopolskie (online lub na miejscu) jest skierowane do użytkowników końcowych, którzy chcą korzystać z Veeva Vault, aby lepiej zarządzać dokumentami i danymi z zakresu nauk przyrodniczych.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli zarządzać dokumentami, śledzić informacje o produktach i współpracować z innymi członkami zespołu.
Zapoznanie się z możliwościami Vlocity opracaje na danych, extract danych, zapis, transformację. Budowa procesów w opraciu o Omniscripts, prezentacja danych w oparciu o Flex Cards. Użytkownicy biznesowi, konsultanci, developerzy. Cele szkolenia: Przyswojenie podstaw narzędzia Salesforce Omnistudio Forma zajęć: Teoria 20% + 80% Ćwiczenia
Zoho Creator to oparta na SaaS platforma do tworzenia aplikacji klasy korporacyjnej, które działają na dowolnym urządzeniu;
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo (na miejscu lub zdalnie) uczestnicy dowiedzą się, jak szybko zbudować niestandardową aplikację za pomocą Zoho Creator.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Efektywne konfigurowanie i uruchamianie konta Zoho Creator
Tworzenie formularzy i pulpitów nawigacyjnych
Definiowanie przepływów pracy i reguł biznesowych
Automatyzuj powtarzające się działania i twórz strony informacyjne
Uczestnicy
Deweloperzy
Menedżerowie Business
Format kursu
Interaktywny wykład i dyskusja
Dużo ćwiczeń i praktyki
Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab
Opcje dostosowywania kursu
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Zoho CRM to oparty na SaaS system relacji z klientami Management (CRM) do śledzenia sprzedaży, zarządzania kontaktami, prowadzenia działań marketingowych i angażowania klientów;
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo (na miejscu lub zdalnie) uczestnicy dowiedzą się, jak skonfigurować system Zoho CRM i zarządzać nim.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Konfigurowanie, konfigurowanie i wydajne prowadzenie konta organizacji
Zarządzanie użytkownikami i automatyzacja procesów sprzedaży
Dostosowywanie rozwiązań CRM i zabezpieczanie danych klientów
Uczestnicy
Administratorzy systemu
Format kursu
Interaktywny wykład i dyskusja
Dużo ćwiczeń i praktyki
Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab
Opcje dostosowywania kursu
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Więcej...
Ostatnia aktualizacja:
Opinie uczestników (10)
Sposób interakcji ze studentami
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Szkolenie - Salesforce for Sales and Administration
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Możliwość pracy w naszym tempie, odpowiedzi na wiele pytań, miły trener
- Chester Beatty
Szkolenie - HubSpot CRM
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Dowiedziałem się, że niedoceniamy system, na którym pracujemy, i cieszyłem się każdą stroną tego doświadczenia.
Tracy Rehman - Financial Planning Institute
Szkolenie - Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (MB-220)
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Na szczęście byłem 1 na 1 z moim trenerem. To było bardzo dobre. Victor pracował w moim tempie, wszystko jasno wytłumaczył i byłem bardzo zadowolony z rezultatów.
Styl i metoda szkolenia były bardziej interaktywne niż tylko słuchanie przez cały czas trwania szkolenia. Dała mi szansę praktycznego zastosowania jej nauk podczas trwania szkolenia. Naprawdę cieszyłam się z tego, dała mi całą uwagę i zapytała, gdzie i co miało jej pokazać mi, a ja nauczyłam się wielu nowych funkcji i teraz mam więcej wiedzy niż wcześniej. Zdobyłam również pewność siebie w wykonywaniu mojej pracy i korzystaniu z Salesforce.